Lietošanas noteikumi


Šie Lietošanas noteikumi attiecas uz visām personām, kas apmeklē un lieto The Body Shop internetveikalu www.thebodyshop.lv un/vai veic pirkumu šajā internetveikalā. Lūdzam rūpīgi iepazīties ar šiem noteikumiem.

Lietošanas noteikumi ir spēkā starp Tevi un The Body Shop International Limited franšīzes ņēmēju Latvijā - SIA Bodybalt (turpmāk “The Body Shop” vai “mēs”), juridiskā adrese Citadeles iela 12, Rīga LV-1010, reģistrācijas Nr. 40003671246, PVN maksātāja Nr. LV40003671246.

Šie Lietošanas noteikumi ir pieejami gan internetveikala lapā, gan arī tiek pievienoti pasūtījuma apstiprinājuma e-pastam. Mēs paturam tiesības mainīt šos Lietošanas noteikumus. Lūdzam tos pārbaudīt katru reizi, pirms sākt lietot internetveikalu.

Lūdzam adresēt sūdzības, jautājumus vai cita veida saraksti, kas skar šos Lietošanas noteikumus vai The Body Shop internetveikalu, mūsu Klientu servisam uz e-pastu shop@thebodyshop.lv vai pa telefonu 27778840 (darba dienās no plkst. 9.00-17.00).

 

THE BODY SHOP PRODUKTU IEGĀDE

Tu vari iegādāties produktus:

  • kas ir pieejami iegādei The Body Shop internetveikalā,
  • piegādei Latvijas teritorijā,
  • kas ir paredzēti personīgai lietošanai Tev vai Tevis izvēlētam saņēmējam/-iem. Mēs paturam tiesības atcelt pasūtījumu, par kuru mums ir pamatots iemesls uzskatīt, ka tas domāts tālākpārdošanai.

Informācija par produktiem, kas pieejami iegādei, ir minēta The Body Shop internetveikalā. Interneta veikalā apskatāmajām precēm un cenām ir informatīvs raksturs. Mēs negarantējam pieejamās informācijas pilnīgu precizitāti. Sniegtās informācijas izmantošana nerada juridiskas saistības starp interneta veikala apmeklētājiem un tā veidotājiem. Cenas un preču piedāvājums interneta veikalā var tikt mainīts bez brīdinājuma.

Visas internetveikalā pieejamo produktu cenas ir norādītas eiro un tajās ir iekļauts PVN. Piegādes izmaksas nav iekļautas cenā un tiek aprēķinātas, noformējot pasūtījumu, atkarībā no izvēlētā piegādes veida.

 

PASŪTĪJUMA VEIKŠANA

Tu vari noslēgt ar mums distances līgumu par preču iegādi internetveikalā, ja esi vismaz 16 gadus vecs un Tev ir sava debeta vai kredītkarte, vai savs bankas konts.

Pasūtījumu var veikt:

  • reģistrējoties (izmantojot e-pastu, Facebook vai Google kontus);
  • kā viesis (bez reģistrācijas).

Reģistrējot personalizētu kontu mūsu internetveikalā, Tu vari tikt reģistrēts mūsu lojalitātes programmai Love Your Body™, kas piedāvā tās dalībniekiem īpašas atlaides. Ar lojalitātes programmas lietošanas noteikumiem vari iepazīties šeit. Ar mūsu Privātuma politiku var iepazīties šeit. Ja nevēlies pievienoties Love Your Body™ programmai, Tu vari veikt pasūtījumu kā viesis (bez reģistrācijas).

Kad esi atlasījis produktus un pievienojis tos grozam, klikšķini uz pogas “Maksāt”, lai pabeigtu pasūtījumu. Noklikšķinot uz šīs pogas, Tu uzņemies saistības samaksāt mums par pasūtītajām precēm.

Pēc pasūtījuma apmaksas mēs nosūtām apstiprinājuma e-pastu. Gadījumā, ja Tu nesaņem šo e-pastu, Tu vari pārbaudīt pasūtījuma statusu savā klienta kontā vai sazināties ar mūsu Klientu servisu, ja veici pasūtījumu kā viesis (bez reģistrācijas).

Mēs varam atteikties vai nespēt izpildīt Tavu pasūtījumu, ja:

  • Tavs pasūtītais produkts nav pieejams vai vairs netiek ražots,
  • Tava debeta vai kredītkarte netiek autorizēta pasūtījuma apmaksai,
  • Tu neatbilsti kritērijiem, kas uzskaitīti sadaļā “The Body Shop produktu iegāde”.

Pasūtījumu izpilde ir atkarīga no produktu pieejamības. Gadījumos, kad nespējam izsūtīt pasūtījumu, mēs ar Tevi sazināsimies un vienosimies par labāko risinājumu - produkta piegādi saprātīgā termiņā vai ekvivalenta produkta piegādi. Ja tam nepiekritīsi, mēs atmaksāsim pirkuma maksu.

 

KLIENTA PERSONAS DATU APSTRĀDE UN IZMANTOŠANA

Pirkuma līgumi tiek reģistrēti un uzglabāti mūsu datu bāzē.

Mēs apņemamies ievērot personas datu konfidencialitāti un nodrošināt personas datu drošību un lietošanu, ievērojot mūsu Privātuma politiku un piemērojamos datu aizsardzības tiesību aktus.

 

MAKSĀŠANAS VEIDI

Tu vari izvēlēties vienu no šiem maksāšanas veidiem:

  • debeta vai kredītkarte

Mēs pieņemam šādas kartes: Visa, Visa Electron, Mastercard credit, Mastercard debit, Maestro.

MaestroMastercard / Visa

Ievadot kartes datus, tiek izmantots drošs pieslēgums. Mēs neuzglabājam karšu datus savā datu bāzē un izmantojam 3D Secure drošības risinājumu, ko izstrādājuši Visa un Mastercard.

Mastercard SecureCode     Verified by Visa

  • internetbanka

Pieslēdzoties savam internetbankas kontam, atvērsies jau sagatavots maksājuma uzdevums.
Pakalpojums pieejams Swedbank un SEB internetbankas lietotājiem Latvijā.

  • bankas pārskaitījums (tikai juridiskām personām)

Pieejams tikai juridiskām personām. Rēķinu par precēm saņemsi e-pastā, pēc kura apmaksas saņemšanas mēs izsūtām preces.

 

PIEGĀDE

Mēs piegādājam tikai uz adresēm, kas atrodas Latvijas teritorijā, ievērojot mūsu Privātuma politiku. Ja vēlies pasūtīt preces uz kādu citu valsti, mūsu mājas lapas apakšējās daļas labajā pusē var nomainīt valsti. Internetveikali nav pieejami visās valstīs.

Lai kvalificētos bezmaksas piegādei, Tev jāiepērkas vismaz 39€ vērtībā. Šī pasūtījuma summa tiek aprēķināta pēc tam, kad piemērotas visas atlaides, un tajā nav ietverta piegādes maksa.

Mēs piedāvājam šādas piegādes iespējas:

Pakomāts - 2.55 €

Piegāde uz tuvāko Omniva pakomātu pēc Tavas izvēles.

  • pasūtījums veikts darba dienā pirms plkst.15.00 – piegāde nākamajā darba dienā;
  • pasūtījums veikts pēc plkst.15.00 vai brīvdienā – piegāde 2 darba dienu laikā.

Tiklīdz paciņa būs ievietota pakomātā, savā mobilajā telefonā saņemsi īsziņu ar piekļuves kodu. Pasūtījuma statusu var aplūkot, pieslēdzoties savam kontam. Ja Tev nav sava konta un pasūtījumu veici kā viesis (bez reģistrēšanās), tad pasūtījuma statusu vari noskaidrot, sazinoties ar mūsu klientu servisu.

Kurjers - 4.50 €

  • pasūtījums veikts darba dienā pirms plkst.15.00 – piegāde nākamajā darba dienā;
  • pasūtījums veikts pēc plkst.15.00 vai brīvdienā – piegāde 2 darba dienu laikā.

Pirms piegādes kurjers ar Tevi sazināsies pa norādīto tālruni, lai apstiprinātu piegādes laiku. Pasūtījuma statusu var aplūkot, pieslēdzoties savam kontam. Ja Tev nav sava konta un pasūtījumu veici kā viesis (bez reģistrēšanās), tad pasūtījuma statusu vari noskaidrot, sazinoties ar mūsu klientu servisu.

Izņemšana veikalā - 0 €

Tu vari bez maksas izņemt savu pasūtījumu mūsu veikalā GALERIJĀ CENTRS, Rīgā, Audēju ielā 16.

  • pasūtījums veikts darba dienā pirms plkst.15.00 – izņemšana tajā pašā dienā;
  • pasūtījums veikts pēc plkst.15.00 vai brīvdienā – izņemšana nākamajā darba dienā.

Mēs ar Tevi sazināsimies, tiklīdz pasūtījums būs gatavs izņemšanai.

 

Piegādes termiņš pasūtījumiem, kas apmaksāti ar bankas pārskaitījumu

Mēs izsūtīsim preces, tiklīdz būsim saņēmuši Tavu maksājumu.

 

BOJĀTS, DEFEKTĪVS VAI NEPAREIZS PRODUKTS

Mūsu pienākums ir piegādāt Tev pasūtītos produktus bez jebkādiem defektiem.

Ja esi saņēmis bojātu, defektīvu vai nepareizu produktu, vieglākais veids, kā risināt šo problēmu, ir nofotografēt šo produktu un atsūtīt attēlu uz mūsu Klientu servisa e-pastu shop@thebodyshop.lv, lai mēs varam veikt tālāku izmeklēšanu. Ja problēma ir pamatota, mēs esam atbildīgi par produkta pieņemšanu atpakaļ.

Atdodot mums atpakaļ bojātu, defektīvu vai nepareizu produktu vai veicot tāda produkta apmaiņu, mēs atmaksāsim preces vērtību un piegādes izmaksas, vai nosūtīsim vietā jaunu produktu, kā arī segsim ar preces atdošanu atpakaļ saistītās izmaksas (vai kā alternatīvu mēs organizēsim preces atdošanu atpakaļ uz mūsu rēķina).

 

SŪDZĪBU IZSKATĪŠANA UN ALTERNATĪVĀS STRĪDUS RISINĀŠANAS METODES

Sūdzību par preču pieejamību vai kvalitāti lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi shop@thebodyshop.lv. Sūdzības tiek izskatītas 7 darba dienu laikā no saņemšanas dienās, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi.

Ja mēs sūdzību atzīstam par nepamatotu un Tu tam nepiekritīsi, Tev ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās strīdu risināšanas iespējas. Tu vari nosūtīt mums rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot:

  • vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju;
  • iesnieguma iesniegšanas datumu;
  • strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu.

Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpustiesas strīdu risinātājiem:

www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process

www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze

 

ATTEIKUMA TIESĪBAS

Tev ir tiesības 14 dienu laikā atteikties no preces, neminot iemeslu. Atteikuma termiņš beidzas pēc 14 dienām, sākot no dienas, kad preces ir iegūtas pircēja fiziskā valdījumā.

Pasūtīto preci var atdot atpakaļ atteikuma tiesību ietvaros, ja tā nav atvērta un lietota. Ja kosmētikas produkti pēc piegādes ir tikuši atvērti, tad higiēnas apsvērumu dēļ tie nav piemēroti atdošanai atpakaļ.

Atteikuma termiņš beigsies pēc 14 dienām, sākot no dienas, kad Tu esi ieguvis vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un ko jūs esat izraudzījies, ir ieguvusi preces fiziskā valdījumā.

Lai izmantotu atteikuma tiesības, Tev ar nepārprotamu paziņojumu (piemēram, e-pastu) mūs ir jāinformē par lēmumu atteikties no šī līguma. Tu vari izmantot pievienoto atteikuma veidlapas paraugu, bet tas nav obligāti.

Mūsu kontaktinformācija:

SIA Bodybalt
shop@thebodyshop.lv
Klientu serviss: 27778840

Lai atteikuma termiņš būtu ievērots, pietiek, ja savu paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu Tu nosūtīsi pirms atteikuma termiņa beigām.

Atteikuma radītās sekas

Ja Tu atsakies no šī līguma, mēs atmaksāsim visus no Tevis saņemtos maksājumus, tostarp piegādes izmaksas (izņemot papildu izmaksas, kas radušās tādēļ, ka biji izvēlējies piegādes veidu, kas nav mūsu piedāvātais vislētākais standarta piegādes veids), bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad mēs tikām informēti par lēmumu atteikties no līguma. Šādu atmaksāšanu mēs veiksim, izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu Tu izmantoji sākotnējam darījumam, ja vien Tu neesi skaidri piekritis to darīt citādi. Jebkurā gadījumā Tev šādas atmaksāšanas rezultātā nebūs jāmaksā nekāda maksa.

Mēs varam aizturēt atmaksājumu līdz brīdim, kad būsim saņēmuši preces atpakaļ vai kad būsi iesniedzis apliecinājumu par to, ka preces ir nosūtītas atpakaļ, atkarībā no tā, kura darbība tiek izpildīta agrāk.

Preces jānosūta atpakaļ vai jānodod mums bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad paziņoji par savu lēmumu atteikties no līguma. Termiņš būs ievērots, ja preces nosūtīsi atpakaļ pirms 14 dienu termiņa beigām.

Tev būs jāsedz ar preču atdošanu atpakaļ saistītās tiešās izmaksas.

  • Preces var atdot atpakaļ jebkurā The Body Shop veikalā Latvijā, apmeklējot veikalu klātienē tirdzniecības centros Rīgā: Akropole, Alfa, Domina Shopping, Galerija Centrs, Galleria Riga, Origo, Rīga Plaza, Spice.
  • Atsūtot preces pa pastu vai ar kurjeru, Tev tās jāiepako ar tādu rūpību, lai sūtīšanas laikā tās netiktu sabojātas. Mēs iesakām izmantot tādu pasta vai kurjera pakalpojumu, kas nodrošina sūtījuma izsekojamību un apdrošināšanu.

Adrese preču atgriešanai pa pastu vai ar kurjeru:
Galerija Centrs, The Body Shop veikals, Audēju 16, Rīga LV-1050
Telefons: 27778840

 

NOTEIKUMU SAGLABĀŠANA PASTĀVĪGĀ INFORMĀCIJAS NESĒJĀ

Lai saglabātu šos noteikumus PDF formātā, klikšķiniet šeit.

 

Pēdējās izmaiņas: 03.06.2019.