X #

Email updatesClose

This is an example of a possible error message which can have as much lines as you want from none to ...

Vēsture

1976. gads

Anglijas dienvidu piekrastes pilsētā Braitonā 26. martā tiek atvērts pirmais The Body Shop veikals. 1978. gadā tiek atvērts pirmais franšīzes veikals ārpus Anglijas – tas ir kiosks Briselē. Pēc pāris gadiem vidēji tiek atvērti divi jauni veikali mēnesī.

1977. gads

Pārdošanā nonāk The Body Shop pirmā sejas kopšanas līnija “E vitamīns”, kas līdz pat šai dienai izturējusi laika pārbaudi.

1981. gads

The Body Shop sāk ražot smaržas “White Musk” - pirmo produktu parfimērijas industrijā, kur izmantotais muskuss ir iegūts sintētiski, nekaitējot briežiem.

1985. gads

The Body Shop sāk tirgot Piparmētru losjonu kājām. Produkts tiek radīts īpaši Londonas maratonistiem, kas pēc skrējiena sūdzējās par nogurušām pēdām.

1986. gads

“Save The Whale” kļūst par pirmo kampaņu, ko organizē Anita un The Body Shop. Tā norit sadarbībā ar Greenpeace.

1987. gads

Par pirmo produktu, kas tapis Godīgas Tirdzniecības programmas ietvaros, kļūst pēdu masāžas aksesuārs, ko no koka izgatavo Indijas amatnieki no kooperatīva “Teddy Exports”. Pateicoties šai sadarbībai, 1994. gadā durvis ver pirmā Teddy skola vietējo bērnu izglītībai.

1988. gads

Anitai Rodikai tiek piešķirts Britu impērijas ordenis (OBE).

1990. gads

Tiek izveidota labdarības organizācija “The Body Shop Foundation”, kas finansē cilvēktiesību, vides un dzīvnieku aizsardzības projektus.

1992. gads

Tirgū nonāk pirmais ķermeņa sviestkrēms. Tas ir Mango. Kopš tā laika sviestkrēms kļuvis par vienu no populārākajiem The Body Shop produktiem. Lai arī mūsdienās bieži atdarināts, The Body Shop sviestkrēms bija pirmais un tāds vienmēr paliks.

1996. gads

Kampaņa “Against Animal Testing” savāc 4 miljonus parakstu pret kosmētikas izmēģinājumiem uz dzīvniekiem. Tajā laikā tas ir lielākais parakstu skaits, kas savākts petīcijai. 

1997. gads

The Body Shop kļūst par pirmo starptautisko kosmētikas kompāniju, kas darbojas saskaņā ar “Humane Cosmetics” standartu, ko izveidojušas vadošās dzīvnieku aizsardzības organizācijas.

Pārdošanā nonāk Tējas koka eļļa problemātiskas sejas ādas kopšanai. Šī mazā pudelīte joprojām ir viens no pirktākajiem produktiem.

1998. gads

The Body Shop sāk ražot Kaņepju roku krēmu, kas, pateicoties kaņepju eļļas mitrinošajām īpašībām, ir kļuvis par skaistumkopšanas kulta produktu. Produkts sacēla ažiotāžu presē, jo tika piesaukta nepatiesa informācija par tā saistību ar marihuānu. 

2002. gads

The Body Shop kopā ar Greenpeace organizē starptautisku kampaņu, lai veicinātu atjaunojamās enerģijas izmantošanu. Par The Body Shop vadītāju kļūst Pīters Sonders (Peter Saunders).

2003. gads

The Body Shop organizē kampaņu, lai vāktu līdzekļus tiem, kas cietuši no vardarbības ģimenē. Anitai Rodikai tiek piešķirts goda tituls “Dame of the British Empire”, kas ir ekvivalents vīriešu kārtas titulam – Sers.

2004. gads

20. maijā tiek atvērts pirmais The Body Shop veikals Latvijā.

2006. gads

L’Oréal uzņem The Body Shop savā saimē. 

2007. gads

10. septembrī mūžībā aiziet The Body Shop dibinātāja Anita Rodika.

The Body Shop kļūst par pirmo starptautisko kosmētikas uzņēmumu, kas izmanto ilgtspējīgi iegūtu palmu eļļu.

2008. gads

The Body Shop ievieš 100% pārstrādātas PET pudeles. Par uzņēmuma vadītāju kļūst Sofija Gaspermena (Sophie Gasperment).

2009. gads

The Body Shop un ECPAT uzsāk kampaņu “Stop Trafficking of Children & Young People”. Tā savāc rekordlielu skaitu – 7 miljonus – parakstu. 24 valstu valdības apņemas noteikt stingrākus ierobežojumus cilvēktirdzniecībai. 2012. gadā petīcija tiek iesniegta ANO un kļūst par The Body Shop visu laiku lielāko kampaņu.

The Body Shop saņem RSPCA apbalvojumu “Lifetime Achievement Award”.

2011. gads

The Body Shop piedalās starptautiskas šī sviesta alianses izveidošanā ar mērķi izveidot ilgtspējīgu šī sviesta nozari.

2012. gads

The Body Shop sadarbībā ar “Cruelty Free International” organizē jaunu kampaņu “Against Animal Testing”.

The Body Shop aizsāk iniciatīvu “Wood Positive”, kuras ietvaros ar jaunu koku stādīšanu tiek kompensēts iepakojumā izlietotais papīrs un kartons.

2013. gads

Pēc 20 gadu pūliņiem The Body Shop beidzot var lepoties, ka Eiropas Savienībā ieviests aizliegums importēt un tirgot kosmētikas produktus, kas izmēģināti uz dzīvniekiem. Prestižā organizācija “Business In The Community” nosauc The Body Shop par 2013. gada atbildīgāko uzņēmumu (International Responsible Business). Par The Body Shop vadītāju kļūst Džeremijs Švarcs (Jeremy Schwartz).

2014. gads

The Body Shop otro gadu pēc kārtas tiek nosaukts par gada atbildīgāko uzņēmumu organizācijas “Business In The Community” vērtējumā.

2015. gads

The Body Shop saņem Šī sviesta alianses atzinību par ieguldījumu ilgtspējīgas šī sviesta nozares izveidē.