X #

Email updatesClose

This is an example of a possible error message which can have as much lines as you want from none to ...

Par The Body Shop

The Body Shop ir starptautisks skaistumkopšanas zīmols, ko 1976. gadā Anglijas pilsētā Braitonā izveidoja Anita Rodika. The Body Shop mērķis ir likt cilvēkiem justies labi – gan ārēji, gan sirdī. The Body Shop iestājas par pozitīvām pārmaiņām pasaulē – zīmola piedāvātie sejas un ķermeņa kopšanas līdzekļi un make-up produkti ir dabas iedvesmoti un radīti ētiskas un ilgstpējīgas uzņēmējdarbības ceļā. The Body Shop bija viens no pirmajiem uzņēmumiem, kas vadījās pēc filosofijas, ka bizness var kalpot labiem mērķiem. Arī pēc 2006. gada, kad zīmolu pārņēma L’Oréal, šī pārliecība ir stiprāka kā jebkad. Šobrīd vairāk kā 60 pasaules valstīs ir 3300 The Body Shop veikalu.

The Body Shop bija pirmais starptautiskais kosmētikas ražotājs, kas 1987. gadā skaistumkopšanas industrijā ieviesa godīgas tirdzniecības principus. Savas Godīgas Tirdzniecības programmas ietvaros The Body Shop iepērk augstvērtīgas izejvielas no nelielām zemnieku saimniecībām un lauku kooperatīviem dažādās pasaules malās, sniedzot tiem stabilu un godīgu samaksu.